loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چگونه مرور کتاب بنویسیم؟

مرورنویسی برای مشاوره خوانندگان

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده برد هوپر

مترجم علیرضا شفیعی نسب

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 166

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63644 10003022
98,000 88,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ناشران و کتابداران از مرورها برای فروش کتاب ها استفاده می کنند. نخستین سؤالی که همیشه در این مورد از من می پرسند این است که «چگونه کسی مرورنویس می شود؟» مدرکی برای مرورنویسی وجود ندارد. برای اشتغال به مرورنویسی لزوماً به مدرک زبان و ادبیات، روزنامه نگاری یا نویسندگی خلاق نیاز نیست. همه چیز در تجربه خلاصه می شود. به قول یکی از شخصیت های نمایشنامۀ گلن گری، گلن راس فروش ملک یعنی موقعیت ملک، موقعیت ملک، موقعیت ملک. مرورنویسی هم یعنی تجربه، تجربه، تجربه.

هدف این کتاب این است که به خوانندگان بیاموزد چگونه به یک کتاب و به مرورهای دیگران از کتاب ها بنگرند تا بیاموزند مؤلفه های اصلی یک مرور خوب کدام اند و چگونه باید مرور بنویسند. فصلی نیز دربارۀ مرورِ کتاب گویا به قلم جویس ساریکس، نویسنده و کتابدار خبره، آمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما