loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پاداش: منطق پنهانی که انگیزه های ما را شکل می دهد

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده دن آریلی

مترجم سید امیرحسین میرابوطالبی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63645 10003022
84,000 75,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دن آریلی، نویسندۀ پرفروش‌ترین کتاب‌های اقتصادی و رفتاری یک دهۀ اخیر در آمریکا، این‌بار سراغ موضوع انگیزه رفته است: چرا با میل و رغبت ساعاتی طولانی را برای بازی با بچه‌هایمان و وقت‌گذرانی با دوستانمان صرف می‌کنیم، اما برای کاری که در ازایش پول می‌گیریم حاضر نیستیم چند دقیقه بیشتر وقت بگذاریم؟ چرا کارمندان من به کارشان بها نمی‌دهند و برای کارمان دل نمی‌سوزانند؟ آریلی در این کتاب از مجموعۀ کتاب‌های «تِد»، همانند آنچه در ویدئوهای «تد» دیده بودیم، تجربه‌های شخصی و آزمایش‌های علمی و واقعیت‌های مدیریتی را در هم می‌آمیزد و اثری موجز و خواندنی می‌آفریند که هم علمی و هم کاربردی است. لحن گیرای او در میان داستان‌هایی که در موضوعات مختلف سراغشان می‌رود تجربۀ خواندن کتاب را، مثل تجربۀ خواندن یک داستانِ پرفراز و فرود، لذت‌بخش می‌کند. و این‌ها همه در حالی است که وقتی آخرین صفحۀ کتاب را می‌خوانید نگاهتان به «انگیزه» و تأثیرش در زندگی فردی و اجتماعی به‌کلی متفاوت خواهد شد. همان‌طور که خودِ آریلی می‌گوید: «این کتاب دربارۀ برقراری ارتباطی عمیق‌تر با کارمان، با نتیجۀ تلاش‌هایمان، با دیگران و البته با خودمان است».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما