loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هوش کسب و کار 3: مدیریت، فراسوی اعداد

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده مارگارت هفرنان

مترجم سید امیرحسین میرابوطالبی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63648 10003022
84,000 75,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آنچه این کتاب ارائه نمی دهد دستورالعمل تحول یک شبه است، همان ترفندهای دم دستی ای که خوراک سخنرانان انگیزشی و معرکه گیرهای سازمانی است.
در مقابل، در این کتاب حجم زیادی از مطالب درباره تفکر وجود دارد: مفهومی ساده که نیازمند فناوری خاصی نبوده، به راحتی نادیده گرفته شده و معمولاً دست کم گرفته می شود. اما اگر به ذهنمان اجازه دهیم، از کلیشه ها و حرف های به درد نخور و تکراری فراتر می رود.
آن موقع است که چیزهایی که به آن معتقدیم، کسی که هستیم، و حرف هایی که باید بزنیم را خواهیم یافت. اینجاست که می ایستیم و با خود فکر می کنیم که شهامت، ذکاوت، دلسوزی، تخیل، نشاط، یأس، اکتشاف و فداکاری ای که کار می تواند موجبش شود را یافته ایم –به طور خلاصه همه چیزهایی را یافته ایم که اهمیت دارند ولی فراسوی مقیاس های معمول ما هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما