loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه به مثابه روش: جستار هایی فلسفی در عصر کنونی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در دنیای معاصر که تحولات مختلف علمی با سرعتی شگفت به پیش می روند، ضرورت دارد که نگاهی جدید از فلسفه و کارکردهای گوناگون آن در عرصه دانش و معرفت ارائه شود. نگاهی که بتواند علاوه بر مزیت ها و ویژگی های پایدار و بنیادین آن، با در نظر گرفتن سیر تحول در اندیشه بشری، چشم اندازهای نوینی را برای شکوفایی و تعالی انسان بگشاید.

کتاب حاضر، با چنین هدفی و به منظور عرضه بستری نو برای رشد و شکوفایی فلسفه در دنیای معاصر و در مواجهه با دگرگونی ها و رخدادهای گوناگون نگاشته شده و مجموعه ای است از چندین مقاله پیرامون فلسفه در عصر کنونی که توسط نویسندگان مختلف ارائه گردیده است که از آن میان می توان به:
فلسفه به عنوان سیاست (فلسفه سیاسی)/ مت تراودی؛ فلسفه به مثابه علم اشترادی/ مانوئل دلاندا، فلسفه با در نظر گرفتن اهمیت مکان/ بروس یانز؛ فلسفه به مثابه شعر و شاعری/ سایمون کرشلی؛ و فلسفه، گفتن ناگفتنی/ هیلاری لاوسون؛
اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما