loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتارهایی در فقه فرهنگ و ارتباطات - جلد اول

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده احمدعلی قانع

ویراستار مهسا قنبری علایی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 485

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63811 10003022
242,500 218,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

با پیدایش موضوعات جدید فرهنگی ارتباطی و یا توجه بیشتر جامعه به موضوعات قدیم، فقه که تئوری اداره انسان از گهواره تا گور است، باید حکم شرعی آنها را روشن کند تا مردم در تعامل با تک تک مسائل، وظیفه دینی خود را دانسته و حدود الهی را که عامل سعادت فرد و جامعه است رعایت نمایند.

از این رو، عضو هیات علمی در دانشگاه امام صادق (ع) در کتاب حاضر سعی کرده است موضوعات و مسائل فرهنگی ارتباطی زیر مطرح و به شیوه اجتهادی مورد بررسی قراردهد.

تعامل با غیر شیعیان، تعامل با اهل کتاب، معنای تشبه به کفار، طهارت یا نجاست کافران، ذبیحه کافران، ازدواج با کفار، بازدید غیر مسلمانان از اماکن مقدسه، مصافحه با کافران، اهمیت رسانش پیام، محورهای ممنوعیت رسانش پیام، آسیب شناسی فقهی و اخلاقی پیام های بازرگانی، موسیقی و غنا، احکام و آداب عکاسی، فقه ستر و نظر در عالم واقع و مجاز، فقه آئین ها و مناسک جمعی (تعزیه، عزاداری، قمه زنی) غم و شادی در سیره معصومان(ع)، قرآن و روابط عمومی و مطالبی پیرامون سیاست گذاری فرهنگی، اهم موضوعات این کتاب را تشکیل می دهد.

این کتاب که حاصل تدریس هفت ساله فرهنگ و ارتباطات در اسلام و اثری تلفیقی در راستای اهداف و رسالت های دانشگاه امام صادق(ع) است که به همت انتشارات دانشگاه امام صاق(ع) به تازگی منتشر گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما