loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ترجمه و متن تفسیر سوره واقعه یا نماد تجسم اعمال

ناشر مولی

نویسنده محمد بن ابراهیم صدرالدین شیرازی (ملاصدرا)

مترجم محمد خواجوی

تصحیح و تعلیق محمد خواجوی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 222

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 63902 10003022
270,000 256,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مترجم در مقدمه خود بر کتاب حاضر می نویسد:

این تفسیر را پس از تصحیح از روی چند نسخه با توفیق الهی از زبان تازی به قید پارسی درآوردم. در تصحیح از نسخی چند استفاده شد، از آن جمله دو نسخه چاپی بود که نخستین در سال 1322 هجری توسط مرحوم شیخ احمد شیرازی پس از مقابله با چند نسخه دیگر، و دیگری که فاقد تاریخ چاپ است به چاپ سنگی رسیده است، که با کلمه (النسخة البدل) مشخص شده است دیگر نسخه شماره 1719 می باشد که متعلق به کتابخانه مجلس شورای اسلامی است و تاریخ کتابتش سال 1246 هجری می باشد، نسخه چهارم از نسخه ای که دوست فاضلم آقای بیدار تصحیحی نموده و توضیحاتش را در مقدمه ترجمه تفسیر سوره مبارکه جمعه متذکر گردیدم تصحیح و به اندازه توان بشری ام تنقیح و مقابله نمودم، و در امور ترجمه و دیگر موارد از توضیحات همان گونه است که در مقدمه ترجمه تفسیر سوره جمعه بیان داشته ام.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما