loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چرا نمی آیی با من زندگی کنی؟ وقتش است

مجموعه داستان برگزیدگان جایزه ا. هنری 1992

ناشر کتاب نیستان

نویسنده ویلیام آبراهامز

مترجم لیدا طرزی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 166

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64082 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه همانند سایر آثار منتشر و ترجمه شده از آن، بر مبنای انتخاب هیئت داوران این جایزه از داستان هایی که همگی به زبان انگلیسی نوشته و در ایالات متحده منتشر شده اند، انتخاب شده است.
داستان های این اثر را می توان از دو منظر برای مخاطب امروز ادبیات در جهان و ایران حائز اهمیت دانست. از سویی رویکرد انسان محور و معنویت گرای جایزه اُ.هنری در طول سال های برگزاری آن برای مخاطبان ادبیات داستانی ناآشنا نیست و هر اثر از این مجموعه می تواند تصویری تازه و بکر از این مفهوم را به ذهن متبادر کند.

در نتیجه انتخاب های خاص داوران این جایزه و نگاه آن ها در انتخاب این داستان ها در کنار تاریخ انتشار این کتاب، نوید این موضوع را به مخاطب می دهد که می تواند در خلال این داستان ها با سیر تطور انسان گرایی در جوامع آمریکا آشنا و به کشف نگاهی تازه تر به انسان و زندگی و معنای آن ها در تعامل و زیست مشترک با یکدیگر دست پیدا کند.

این مجموعه بنا بر آنچه ویلیام آبراهامز، سردبیر آن در مقدمه اش عنوان کرده است؛ دربردارنده داستان هایی است که هر کدام به تنهایی می تواند نماینده ای تام و تمام از یک تفکر و مکتب زیستی باشند و از همین روست که این مجموعه از حیث تنوع و نمایندگی از سبک و سیاق زیست و تفکر زیستی یکی از قابل توجه ترین مجموعه های منتشر شده این سری است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما