loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق عمومی تطبیقی لبنان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64177 10003022
179,500 161,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مولف در مقدمه کتاب، چنین می نویسد:

"لبنان یکی از کشورهای مردم­ سالار عربی- اسلامی در منطقه خاورمیانه است که با وجود بی ­ثباتی­ های سیاسی عمده، توانسته است از نظام حقوق عمومی خود، نمونه ­ای منحصر بفرد را در میان کشورهای عربی به نمایش بگذارد.
به همین دلیل لبنان در مطالعه حقوق تطبیقی منطقه ­ای، برای پژوهشگر حقوقی ایرانی اهمیت ویژه ­ای پیدا می ­کند. اهمیتی که به جهت الهام ­گیری و گرته ­برداری قواعد و ساختارهای لبنان از نظام حقوقی فرانسه، لبنان را در کنار ایران در خانواده حقوقی کشورهای فرانکوفن قرار می ­دهد.
این مجموعه استدلال ­ها ما را بر آن داشت که در قالب مجموعه مباحثی علمی، به مطالعه تطبیقی نظام حقوق عمومی لبنان با ایران مشتمل بر چهار فصل بپردازیم."

در این کتاب که ماحصل مجموعه مباحثی تحلیلی و تطبیقی در خصوص نظام حقوقی لبنان است، با توجه به مجال موجود، بیشتر مطالعه متمرکز در حوزه حقوق عمومی بوده که در چهار فصل ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما