loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر حقوق قراردادها

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64184 10003022
105,000 94,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حوزه حقوق قراردادها به سبب برخورداری از ماهیتی پویا و پرکاربرد در دنیای امروز، بسیار مورد توجه دانشجویان رشته حقوق قرار گرفته و همواره دارای جذابیت های نظری و عملی بوده است.
غنای قانون مدنی ایران در زمینه قراردادها که برگرفته از فقه امامیه است زبانزد طیف وسیعی از اساتید و حقوقدانان می باشد و آنان متفق القول، علی رغم وجود پاره ای از مشکلات نظری، قسمت دوم از کتاب دوم قانون مدنی را مورد تحسین قرار داده اند.

این کتاب با عنوان «درآمدی بر حقوق قراردادها» (Beginning Contract Law) یکی از متون موجز و مختصر نگاشته شده در حوزه حقوق قراردادها در نظام کامن لا می باشد.
مطالب مندرج در این کتاب به لحاظ سرفصل و موضوعات، منطبق بر سرفصل دانشگاهی حقوق مدنی (3) می باشد و همین مسئله می تواند به عنوان یکی از جذابیت های مراجعه به این کتاب به حساب آید چرا که در حجمی مختصر اطلاعاتی کاربردی و عمیق را به دانشجو منتقل می سازد.

تعداد پرونده های مطرح شده (Cases) در این کتاب بالغ بر 180 مورد است که مبانی و اختلافات اساسی قضات و حقوق دانان نظام حقوقی انگلستان را نشان می دهد که منبع خوبی برای تحقیقات و پژوهش های دانشجویان ایرانی به حساب می آید .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما