loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لاله ای از ملکوت: سیری در زندگی عارف بالله و عاشق دل سوخته اهل بیت علیهم السلام آقای حاج شیخ جعفر مجتهدی (دوره چهار جلدی)

3.8 (8)

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده حمید سفیدآبیان

تصویرگر مسعود نجابتی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 1720

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب لاله ای از ملکوت دوره چهر جلدی سیری در زندگی عارف بالله و عاشق دل سوخته اهل بیت علیهم السلام آقای حاج شیخ جعفر مجتهدی است. این کتاب نوشته حمید سفیدآبیان است و توسط انتشارات به نشر منتشر شده است.

در جلد اول این کتاب مصور زندگی نامه، شمه ای از کرامات و فضایل اخلاقی و کرامات بعد از رحلت حاج شیخ جعفر مجتهدی تبریزی بیان می شود. بخشی از جلد دوم این کتاب به بیان شخصیت و ویژگیهای این عارف از زبان علامه حسن زاده آملی می پردازد. همچنین بیانات ایشان در قالب بارگاه توبه، تقوا، ادای حق الله و حق الناس، ایمان به عقاید حقه و تعبد به احکام دین، بارگاه عفت، بارگاه صدق، تواضع و ... در جلد دوم این مجموعه بیان می شود.

بارگاه تفکر، حسن خلق، رجاء، تهجد، توکل، تسلیم، غیرت و حمیت، تبعیت، شرح صدر توسل، بهجت و نشاط درونی و .... از سرفصل هایی است که در جلد سوم مطرح می شود. نویسنده حمید سفیدآبیان، در جلد چهارم نیز به طرح مباحثی با سرفصل های بارگاه توحید، واسطه در افاضه، تشرف وارتباط با ائمه و اولیای الهی، تجرد از عالم طبیعت، تجلی انوار اهل بیت، جذبه، مکاشفه و معاینه، اشراف بر عالم، شهود و ... می پردازد.

جناب آقای مصطفی حسنی می گفتند: زمانی بنده حدود دو ماه موفق به زیارت آقای مجتهدی نشدم، روزی به منزل رفتم و به هنگام ورود چشمم به لفظ جلاله ی (الله) در بالای سر در خانه افتاد و یک حالت درونی و دگرگونی خاصی به من دست داد. به طوری که حدود دو ساعت در حال مشاهده ی آن اسم و گریه کردن بودم که نظیر آن حالت تاکنون برایم پیش نیامده است.

در این موقع حالتی عجیب و آسمانی در من ایجاد شد و اختیار از کفم ربوده شده و دل و ضمیرم متوجه آقای مجتهدی گردید، بی اختیار به منزل ایشان رفتم، آقا احترام خاصی به من گذاشتند و به کنایه فرمودند: «انسان باید تزکیه ی نفس داشته باشد.» با شنیدن این کلام متوجه شدم که در اثر همان گریه و حالت تزکیه بوده است که توفیق زیارت ایشان را پیدا کرده‌ام.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امین فدایی

لطفاموجود کنید
لطفاتخفیف هم برای کتاب قراربدید
باتشکر

2 مرداد 1400

مهدی رحیمی

این کتاب کی موجود میشه

21 اسفند 1399

سلام از تاریخ 15 فروردین قابل سفارش می شود

علی غبیشاوی

عالی جناب شیخ جعفر به معنای واقعی محب اهل بیت علیهم السلام بودند خداوند زندگی ما را مثل ایشان سرشار از برکات ومحبت اهل بیت علیهم السلام بکند اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

9 اردیبهشت 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما