loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسیحیت از لابه لای متون

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64257 10003022
53,000 47,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه ارزشمندی از متون الهیات و تاریخ مسیحیت با نظم، سلیقه و دقت فراوان در کتابی با عنوان «مسیحیت از لابه لای متون» گردآوری شده و مباحث این کتاب، دغدغه های مسیحیت از دوران قدیم تاکنون را در بر می گیرد.

خواننده می تواند با مطالعه این کتاب بدون واسطه و با استفاده از منابع مکتوب دست اول مسیحیت و بهره گیری از برجسته ترین منابع اولیه تاریخ مسیحیت، شناخت بسیار مناسبی از سیر تاریخی این دین به دست آورد.

از نظر نویسنده کتاب مسیحیت از لابه لای متون، منبع دست اول اثری است کـه دربـاره مـوضوعی هم زمان با دوره مورد تحقیق آن موضوع نوشته شده باشد و این نوشته غالبا به وسـیله کـسی که در آن شرکت داشته و شاهد عینی آن بوده، ماده خامی برای تحقیقات پدید می آورد.

کـتاب ضـمن ارائه ایـن متون اولیه، آن ها را با در نظر گرفتن تحقیقات جدید در باب مسیحیت، در ظرف زمانی خودشان قـرار مـی دهد. نویسنده ضمن تأکید بر سختی گزینش متون برای تهیه چنین تألیفی از این که از بسیاری از متون صـرف نظر کـرده، ابـراز تأسف کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما