loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانم حنا به گردش می رود

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده پت هاچینز

مترجم طاهره آدینه پور

تصویرگر پت هاچینز

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64285 10003022
45,000 42,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر از معدود کتاب هایی است که مستقیماً کودکان کم سال را مخاطب قرار می دهد و از آن جا که متن نوشتاری آن درباره ی آن چه آشکارا در تصاویر آمده سخن نمی گوید، کودک نسبت به بزرگسال احساس برتری می کند.
دقیقاً به دلیل همین روایت گری تصویر است که کودک، خود مهار داستان را در دست می گیرد و از قصه گو و یا کتاب خوان در این امر پیشی می گیرد، کاری که باعث ایجاد حس لذت و قدرت در کودک می شود.
شاید همین حس لذت و امکان تعامل کودک با داستان باشد که باعث گردیده است کتابی که در سال 1968 برای اولین بار به چاپ رسیده تا کنون بعد از گذشت 40 سال بارها تجدید چاپ شود و هم چنان یکی از محبوب ترین کتاب های کودکان باقی بماند.

این کتاب به دلیل آن که متنی طولانی ندارد و داستان غالباً به کمک تصاویر روایت می شود فضای مناسبی را برای تمرین داستان نویسی و قصه گویی در اختیار کودکان می گذارد.
فضای داستان و تصاویر آن امکان آموزش با موضوع مزرعه و حیوانات را فراهم می کند.
برای زنده تر کردن این فعالیت مربی یا کتاب خوان می تواند نمونه ای از گندم طبیعی و یا سایر گیاهان موجود در مزرعه را همراه خود به کلاس بیاورد و در کنار انجام نمایش خلاق درباره ی فواید، صداها و خوراک حیوانات با کودکان گفت و گو کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما