loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی انتقادی مبانی نظریه های اجتماعی دین (با تأکید بر نظریه فریزر، دورکیم، وبر و گیرتز)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64301 10003022
59,000 53,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بازخوانی انتقادی نظریه های اجتماعی دین روشن می سازد که جهت گیری های دین پژوهانه جامعه شناسان پیامدهایی در ساحت های معرفتی و اجتماعی - فرهنگی به بارآورده که در خوشبینانه ترین حالت موجب نگرانی خود آنان شده و ایشان را به واکنش های انتقادی واداشته است.
هر چه باشد، این پیامدها کفایت نظری رهیافت های جامعه شناختی در باب دین را زیر سوال می برد. انگشت اتهام را به سمت مبانی دخیل در آن نظریه ها هدایت می کند.
در چنین وضعیتی سزاوار است پرسیده شود: اگرجامعه شناسان بر مبانی دیگری ملتزم می بودند باز هم نظریه های اجتماعی دین، سمت و سویی کنونی اش را حفظ می کرد؟


کتاب پیش روی، پژوهشی است در قلمرو جامعه شناسی دین که هدف اصلی نویسنده بررسی و نقد مبانی نظری نظریه های اجتماعی دین به منظور کشف خطاهای معرفتی و پیامدهای اجتماعی آنهاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما