loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بررسی و نقد مبانی فکری و اعتقادی جریان شبه سلفی در ایران (با تأکید بر آرا و عقاید مصطفی طباطبایی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64349 10003022
225,000 202,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در ابتدای اثر زندگی نامه مصطفی طباطبایی مطرح شده و سپس وضعیت خانوادگی و اجتماعی، ویژگی های شخصیتی و اعتقادی و تألیفات وی ذکر شده است.

در بخش نقد و بررسی آرا و عقاید مباحثی در زمینه تنزل جایگاه قرآن و تضعیف روایات و منابع روایی شیعه، تحریف نظریه ولایت فقیه، برداشت نادرست از مفهوم ولایت فقیه و بی توجهی به روایات و اتهام اختلاف میان فقها در اصل ولایت فقیه مورد نظر قرار گرفته است

تضعیف جایگاه فقه امامیه و موضوع اجتهاد و تقلید از دیگر بخش های این کتاب است. در فصل تضعیف جایگاه پیامبران، امامان و اولیای الهی به انکار عصمت و دفاع ناشیانه از تاریخ اسلام و سیره رسول الله (ص) پرداخته شده است.

مخالفت با ادعیه و زیارات، دشمنی با شعرا و عرفا، انکار تقیه و مخالفت با آن، همراهی با استعمار و صهیونیسم، بدعت، شرک و خرافه پرستی و انکار ضرورت امامت و ولایت علی (ع) را از دیگر فصول این کتاب می باشد.

این کتاب پژوهشی درباره شبهه شناسی افکار ضد شیعی است که با تلاش پژوهشگر حجت الاسلام محمد ملک زاده نگارش شده و هدف اصلی نویسنده ارائه پژوهشی عمیق در زمینه بررسی افکار و عقاید جریان شبه سلفی در تاریخ معاصر ایران برای پاسخی مستدل و علمی به این افکار است.

وی یکی از فعالان مذهبی در عرصه تبلیغ و ترویج عقاید شبه سلفی یا شبه وهابی در ایران معاصر است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما