loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیره معصومان (گزیده ای از سخنان و گوشه هایی از زندگانی چهارده معصوم علیهم السلام)

ناشر انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)

نویسنده محمود استعلامی

تحقیق و تنظیم کتاب عباس قاسمیان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 372

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64352 10003022
17,000 15,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی راهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال است و هر کس در جستجوی راستی و درستی، اخلاص و ایثار و هدایت و حق است، چاره ای جز زانو زدن در پیشگاه این فرزانگان پاک و خزانه داران علم الهی ندارد.

زندگی پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلام داستان انسان های پاک نهاد و خودباخته و به کمال رسیده ای است که برای هر پوینده راهی هموار و مستقیم به سوی حقیقت را نشان می دهد.
زندگی پرفراز و نشیب و سراسر صلابت و جاودانگی آن «مُظْهِرین لامر الله» می تواند همه ابعاد و شؤون مختلف حیات انسان کامل را تأمین نماید: از اعتقاد و عبودیت حاصل از آن گرفته که مایه قبول ایمان و عمل بندگانند «بموالاتکم تقبل الطاعة المفترضة» تا دائره اخلاق که تجسم عینی رأفت و رحمت الهی اند «التامین فی محبة الله» و از قلمرو سیاست جامعه بشری و ترسیم خطوط کلی زندگی شرافتمندانه گرفته که آنان «ارکان البلاد وساسة العباد»اند، تا فلاح و رستگاری ابدی و وصول به قرب و جوار الهی که «لکم الشفاعة المقبولة» همه و همه در گروه شناخت و اقتدا به این برگزیدگان صالح است.

مجموعه حاضر اندکی است از بسیار و قطره ای است از دریای بیکران حیات طیبه ائمه هدی علیهم السلام و کاری است محدود به توان و معرفت مؤلف و نگارنده.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما