loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی بر شاخص های اقتصادی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64361 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بخش اول این اثر به روش شناسی می پردازد که در دو بخش روش شناسی تدوین شاخص و روش شناسی ایجاد شاخص ترکیبی برای سنجش و ارزیابی نوآوری در راستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت مطرح شده است.

بخش دوم شاخص های پیشرفت انسانی نام دارد که در سه مقوله مبانی و معیارهای پیشرفت انسانی از دیدگاه اسلام، شاخص پیشرفت انسانی بر اساس گفتمان قرآنی و در نهایت معیارها و شاخص های پیشرفت انسانی از دیدگاه اسلام را طرح بحث می کند.

مفهوم و شاخص عدالت اقتصادی، درآمدی بر مفهوم عدالت اقتصادی و شاخص های آن و معیارهای فقهی اسراف و شاخص اسراف در بخش سوم مطرح شده است.

بخش چهارم این اثر بازار اسلامی نام دارد که شاخص تکریم مشتری در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و شاخص ترکیبی صداقت در بازار اسلامی مطرح می شود و در نهایت شاخص های ارزیابی تسهیل مبادلات در بازار اسلامی در این بخش مطرح شده است.

بخش پنجم بانکداری نام دارد که شاخص ربا و حیله های آن در بانکداری مطرح می شود.

هدف اصلی نویسندگان این کتاب ارائه شاخص های اقتصادی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است، البته کتاب شاخص های مورد نظر را ضمن اتکا به مبانی غنی اسلامی و دارا بودن چارچوب علمی از قدرت عملیاتی و اجرایی بالا به منظور عرضه در صحنه های دانشگاهی و اجرایی داخلی و مجامع بین المللی آماده و ساماندهی کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما