loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

المعجم الموضوعی للمنطق - جلد اول

قسم الفهارس الموضوعیة الف - ظ

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این کتاب سه جلدی مشتمل بر نمایه ها و فهرست های تفصیلی منابع مهم علم منطق است و جلد اول آن شامل نمایه های «الف ـ ظ» و جلد دوم شامل نمایه های «ع ـ ی» است و جلد سوم نیز به فهرست تفصیلی ۲۴ منبع علم منطق اختصاص یافته است.

آثاری چون أساس الاقتباس، البصائر النصیریة فی علم المنطق، تلخیص السفسطة، تلخیص کتاب القیاس، تلخیص کتاب المقولات، الجدید فی الحکمة، الحاشیة علی تهذیب المنطق، حدود المنطق، حکمة الإشراق، دانشنامه علایی و رسائل إخوان الصفا از جمله منابع انتخاب شده برای تهیه نمایه ها و فهرست های تفصیلی این مجموعه هستند.

از دیگر منابع انتخاب شده برای تهیه نمایه ها و فهرست های تفصیلی این دوره سه جلدی می توان به الرسائل المنطقیّة فی الحدود و الرسوم، شرح الإشارات (ج۱)، شرح حکمة الإشراق (قسم المنطق)، شرح عیون الحکمة (الجزء الأوّل)، الشفاء، القواعد الجلیّة، اللمحات (قسم المنطق)، المعتبر فی الحکمة، معیار العلم فی فن المنطق، مقاصد الفلاسفة، منطق ابن زرعة، المنطق (ابن المقفع) و النجاة اشاره کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما