loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نهایة الحکمة تصحیح و تعلیق غلامرضا فیاضی - جلد دوم

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

نهایة الحکمة، تعلیقه و شرح و توضیح غلامرضا فیاضی بر تمام کتاب «نهایة الحکمة» علامه محمدحسین طباطبایی (متوفی 1360ش) در موضوع فلسفه اسلامی است. نگارش این اثر به زبان عربی در 14 رمضان 1422 به پایان رسیده و در چهار جلد منتشر شده است.

در مقدمه کتاب، اهمیت آثار علامه طباطبایی در تبیین مباحث حکمت متعالیه اینگونه تبیین شده است: «در بین آثار متعدد علامه طباطبایی(ره) بهحق میتوان دو کتاب نفیس و قیم بدایة الحکمة و نهایة الحکمة را بسان دو گوهر درخشان و پر تلألؤ بر حلقه حکمت صدرایی دانست. بهراستی این دو کتاب توانستند زلال حکمت متعالیه را در ساغر پیراسته خود بریزند و از خس و خاشاک اوهام پاک و منزه بدارند تا به کام تشنهکامان رسانیده، صفحه زرین حقیقت را در جان آنان ورق بزند».این جلد از کتاب، از «المرحله السادسة: فی المقولات العشر و فیها واحد و عشرون فصلا» تا «المرحله السابعة: فی الواحد و الکثیر و فیها تسعة فصول» را شامل می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما