loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لینالونا

کتاب سحر

3.6 (7)

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

نویسنده کلر ژوبرت

تصویرگر کلر ژوبرت

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64517 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«لینالونا» در قالب داستانی تخیلی ماجرای دختربچه ای را بیان می کند که با آدم کوچولویی آشنا می شود که وسط جنگل کاج زندگی می کند و موهایی آبی رنگ دارد. دختربچه کم کم با او دوست می شود. اثر حاضر داستان فانتزی دینی است که برای کودکان گروه سنی «ب» منتشر شده است.

این داستان فانتزی به زبانی کودکانه از مسئله ی حجاب می گوید. دوستی دخترک و لینالونا و صحبت های آن دو درباره ی حجاب با قلمی روان و زیبا این امکان را به مخاطب کم سن و سال خود می دهد تا بدون استفاده از کلمات قلمبه سلمبه با ارزش حجاب آشنا شود. نویسنده با تصویرهای زیبا و رویایی کتاب که با رنگ هایی متنوع و چشم نواز کشیده شده اند، بر جذابیت متن افزوده است.

کتاب لینالونا به قلم و تصویرگری خانم کلر ژوبرت است و در انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شده است.

«تازه فهمیدم که آدم کوچولوی مو سیخ سیخی یک دختر است نه یک پسر. خیلی دلم می خواست جواب نامه اش را بدهم. به او بگویم که اسم من صبا است و چه قدر دوست دارم باز هم پیشم بیاید؛ ولی جنگل کاج خیلی بزرگ است و نشانی دیگری از او نداشتم. نامه را لای دفتر خاطراتم گذاشتم و لب حوض نشستم. به چیزهایی که نوشته بود، فکر می کردم...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

الهام عارف پور

سلام من تا حالا هم برای خودم و هم برای دو سه نفر خریدمش. الآن اومدم باز بخرم دیدم غیرقابل فروشه. میشه لطفا دوباره بیارینش بخرم؟

16 اسفند 1399

سلام برخی از کتاب های سایت تا بعد از تعطیلات نوروز غیر قابل سفارش هستند

پریناز انزایی

خوبه سپاس از شما

28 مهر 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما