loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سنگرساز بی سنگر (زندگی نامه داستانی شهید سید محمدتقی رضوی فرمانده مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده نصرت الله محمودزاده

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 256

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر زندگی نامه داستانی شهید سید محمدتقی رضوی فرمانده مهندسی رزمی جنگ جهاد سازندگی در 11 فصل می باشد.

شهید محمدتقی رضوی یکی از شهدای جهاد سازندگی می باشد که یکی از نهاد های فعال جنگ بوده که نقش مهمی در سالهای جنگ داشته است.

سایت موشکی نزدیک بیمارتسان فاطمه الزهرا، رضوی را به یاد شهدایی می انداخت که بدنشان قطعه قطعه شده بود. رسید به انسان هایی که در تاریکی در حال احداث عظیم ترین پل بودند؛ بی آن که کسی متوجه کار عاشقانه ی آنها شود. رضوی در خلوت به این جهادگران گمنام خیره شد. هنگامی که می دید پل بیش از هفتصد متر در قلب اروند پیش رفته، به کار این افراد عشق می ورزید.

برای رفتن به فاو سوار قایقی شد. اکنون که از وسط اروند، اتمام پل بعثت را می دید، بیشتر به عظمت این معجزه ی مهندسی پی می برد. احساس می کرد چقد خسته است. به سمت دژ کنار جاده بصره رفت تا آخرین خاکریز مقاومت در والفجر 8 را از نزدیک بازدید کند. آن شب قرارگاهی ها فکر می کردند او پس از دو ماه تلاش، برای استراحت به اهواز رفته، اما نرفت و تا سحر در خط ماند. آرامش خط، آرامش درونی او را بیشتر تأمین می کرد...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما