loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شعار سال 1396: برگرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال

ناشر انقلاب اسلامی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 520

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

برای آنکه انسان بتواند از رفتار خود، ارزیابی مناسبی داشته باشد و همچنین برای اینکه بتواند از مسئولان مطالبه کند باید شاخص و منشوری در اختیار داشته باشد. در این زمینه کتاب «شعار سال 1396» می تواند کمک شایانی نماید.

این اثر با استفاده از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی(دام عزّه) که خود راهنمای این راه هستند، تدوین شده و شامل چهار بخش کلی است. بخش اول کتاب کلیات این بحث اختصاص دارد و در آن از اهداف انقلاب اسلامی، علل تقابل استکبار با جمهوری اسلامی و دلایل اهمیت مباحث اقتصادی در سالهای اخیر بحث شده است.
در بخش دوم این کتاب به موضوع «اقتصاد مقاومتی» پرداخت شده و بیان ویژگی های این طرح، الزامات و ظرفیتهای کشور برای تحقق این امر را برشمرده است. از ویژگی های این کتاب آن است که به الزامات غیرمادی نیز اشاره کرده که معمولا مغفول واقع میشود. فصل پایانی این بخش به مسئولیتهای مختلف نهادها و اقشار و عموم مردم نظر دارد.

بخش سوم کتاب تحت عنوان «تولید» تالیف شده است. در این بخش نیز با اشاره به چهار سرفصل مهم «ثمرات تقویت تولید ملی»، «ظرفیتهای کشور برای شکوفایی تولید ملی»، «الزامات رونق تولید» و مسئولیتهای نهادها و اقشار و مردم» نکات خوب و کاربردی را به مخاطب خود ارائه می دهد.

بخش چهارم کتاب نیز به موضوع «اشتغال» اختصاص یافته است. در این بخش، فصلی را مختص به بحث اهمیت کار و ارزش کارگر می یابیم. فصل آخر این بخش نیز به الزامات و موانع و مسئولیتها برای رونق دادن به اشتغال می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما