loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسواک میثم: تشویق کودکان به مسواک زدن با نگاه اسلامی

5 (1)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

ویراستار رامین بابازاده

تصویرگر سام سلماسی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 36

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64741 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

یکی از راه های حفظ سلامت دهان و دندان مسواک زدن است و جالب اینکه در احادیث دینی نیز به آن سفارش شده است.
کتاب مسواک میثم، داستانی است فانتزی درباره ی مسواک زدن. در طول داستان، با ذکر دلایل علمی و حفظ سلامت، کودک به زدن مسواک تشویق می شود و در آخر قصه نیز توصیه هایی دینی را دراین باره از زبان مادر می شنود. در صفحه های آخر کتاب نیز نویسنده احادیثی از بزرگان در این زمینه آورده است.

مامان میثم یک مسواک خوب و قشنگ برای او خریده است؛ اما میثم، انگار امشب نمی خواهد مسواک بزند. یک دفعه مسواکِ میثم زبان باز می کند و درباره ی اهمیت دندان و فایده های مسواک زدن بامیثم حرف می زند. پس از او، مامان میثم نیز از ثواب مسواک زدن و ارزش آن از نظر پیامبر (ص) سخن می گوید.

کتاب مسواک میثم: تشویق کودکان به مسواک زدن با نگاه اسلامی، نوشته غلامرضا حیدری ابهری است و در انتشارات جمال منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما