loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تعلیم و تربیت اقتصادی - جلد اول

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده عادل پیغامی | مهدی طغیانی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 368

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64779 10003022
183,000 164,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر با توجه به تأکیدات سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور بر ساحت اقتصادی و حرفه ای و نیز تعریف سواد اقتصادی و حرفه ای به عنوان یکی از انواع سواد لازم برای نسل حال و آینده می توان از آن به عنوان اثری کم نظیر در چارچوب سواد اقتصادی بویژه در شرایط اقتصاد مقاومتی نام برد.
این اثر که مجموعاً در هفت فصل به نگارش در آمده است حاصل ده سال فعالیت مستمر نگارندگان در حوزه تعلیم و تربیت اقتصادی است.

جلد اول شامل شش فصل می باشد که به بررسی کلیات و گستره موضوع، تربیت اقتصادی در غرب، تربیت اقتصادی در تمدن اسلامی، ساحت تربیت اقتصادی در دانش تعلیم و تربیت، تربیت اقتصادی در منابع اصیل دینی و سرانجام تحلیل استاندارهای ملی تربیت اقتصادی در آمریکا پرداخته شده است.

در جلد دوم که شامل فصل هفتم این مجموعه می باشد به بررسی الگویی پیشنهادی برای جمهوری اسلامی ایران پرداخته شده است که به تعریف سواد اقتصادی و حرفه ای به عنوان یکی از انواع سواد لازم برای جامعه و توجه به اهمیت تدوین چارچوب محتوایی این نوع سواد پرداخته و سواد اقتصادی را در شکل گیری تفکر و سپس رفتارهای متناسب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری دانسته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما