loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شب دنیا

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64860 10003022
33,000 29,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این رمان به نوعی بازنگری جنگ در زمان کنونی است و اثرات جنگ تحمیلی در جامعه امروز را بررسی شده است.

نویسنده درباره این کتاب گفته است: در کتاب «شب دنیا» به این مسئله پرداختم که فضای معنوی جبهه در جامعه کنونی ما وجود دارد یا خیر. داستان هم در زمان گذشته هم در زمان حال اتفاق می افتد. داستان کتاب حادثه محور است و هیجان و حادثه در آن دیده می شود. یک بخشی از کتاب فلسفی می شود و یکی از بحث های فلسفی آن، فلسفه شهادت است. در زمان جنگ فلسفه شهادت معنای خاص خود را داشت. با گذشت زمان فکر کردم نیازمند بازنگری این فلسفه هستیم. یکی دیگر از مسائلی که در کتاب مطرح می شود، مسئله جبر و اختیار است. اینکه افرادی که به جبهه می رفتند این اتفاق برایشان از پیش مقدر بود یا اینکه حادثه ای باعث می شود در یک لحظه فردی در جبهه بماند و شهید شود. این مسائل در کتاب «شب دنیا» مطرح می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما