loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرح صدر

ناشر زمزم هدایت

نویسنده قاسم واثقی

زیر نظر پژوهشکده تحقیقات اسلامی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64894 10003022
35,000 33,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شرح صدر (گشادگی سینه) انسان، از توسعه و بسط روحی او حکایت می کند و به معنای قدرت معنوی او ـ اعم از قدرت عقلی و روحی ـ می باشد. در این میان، اهمیت شرح صدر وقتی آشکار می شود که مشکلات و ناملایمات خود را نشان می دهند. حال اگر در حوزه فعالیتِ سنگینی چون مدیریت، که مدیران برای دستیابی به اهدافِ تشکیلات، سختی های فراوانی را در پیش دارند، شرح صدر و بردباری نداشته باشند، علاوه بر شکست در اهداف، چه بسا اعتبار مدیریتی خویش را نیز زیر سؤال ببرند.

کتاب حاضر، خلاصه ای است از کتاب «اخلاق مدیریت»، نوشته آقای «قاسم واثقی» که در آن نخست، سخنی کوتاه درباره صلاحیت های اخلاقی مدیران از دیدگاه اسلام آمده و سپس درباره فضیلت اخلاقی شرح صدر و نقش آن در مدیریت توضیح داده شده است. آن گاه آثار شرح صدر بیان شده و در پایان عوامل تقویت شرح صدر معرفی شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما