loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ما طلبکاریم

مقایسه تطبیقی جایگاه زن در اندیشه اسلامی و آموزه های غربی

4.2 (4)

ناشر تلاوت آرامش

نویسنده نعیمه اسلاملو | محمدحسن زمان وزیری

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64927 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب بنا دارد با ذکر نظرات غربی ها درباره زن و نگاهشان به مسائل زنان، دیدگاه اسلام و انقلاب اسلامی در این زمینه را نیز آورده و نتیجه گیری را به مخاطبان واگذار کند.

و "ما طلبکاریم" از تفکری که بدون در نظر گرفتن انسانیت زن، او را تنها در جسمش خلاصه کرده و برای بهره جویی و سود جویی هر چه بیشتر، او را وارد عرصه رقابت های سنگین و بی حد و مرز بر سر زیبایی های جسمی و جنسی اش می کند و بدیهی ترین حقوق اش را که هماهنگ با فطرت و خلقت ویژه و ارزشمند زن و مایه آرامش اوست از او سلب می کند و در آوارگی زن میان فلسفه بی اساس و بنیان غرب و دنیای مادی، تنها حقیقت فلسفه الهی است که می تواند روشنای راهی دقیق برای سعادت و خوشبختی یک زن باشد.

و زن...
تاریخ به خوبی گواه ظلم هایی است که در ادوار مختلف و به گونه های متفاوت بر این جنس لطیف وارد شده است.

ظلم هایی که گاهی از روی جهالت، گاه از روی بدویت و بربریت، و گاه به دنبال تفکری که اساسش، تنها لذت و دیگر ارزش های مادی است، پدید آمده اند!
چنین ظلمی در دو سه قرن اخیر با لفاف تعارف آمیز جدیدی پا به عرصه ی ظهور گذاشته است.

ظلمی که زیر نقاب خوش رنگ اش با عناوینی چون طرفداری از حقوق زن، فمنیسم، آزادی و تساوی، ظالمانه ترین حقایق را در سرنوشت یک زن بر جای می گذارد...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

ن

این کتاب فوق العاده است وبه مقایسه ی موردی زن در اسلام وغرب پرداخته، همه ی دختران جوان باید این کتاب رو بخونن

20 فروردین 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما