loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فتنه از منظر قرآن کریم

ناشر زمزم هدایت

نویسنده مصطفی آخوندی

ویراستار قدرت الله فرقانی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 64932 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب حاضر، پژوهشی قرآنی در زمینه مفهوم و مصداق فتنه و ویژگی های آن و راه کارهای برخورد با آن است. در این اثر ابتدا به معناکاوی واژه فتنه از منظری لغوی و قرآنی پرداخته شده، آنگاه مصادیقی از فتنه گران در قرآن مانند: شیطان، فرعون، سامری، قارون، بلعم باعورا، مشرکین قریش، یهودیان و منافقان ارائه شده است. در ادامه نشانه های فتنه انگیزان و بسترها و ریشه های فتنه بیان گردیده و شیوه های فتنه گری ذکر شده و راه های مقابله با این پدیده بررسی شده و سرانجام فتنه گران بیان گردیده است.

نگارنده با توجه به فتنه سال 88 اموری مانند شایعه پراکنی، اتهام زدن به رهبران و مسئولان، استفاده از نمادهای مذهبی، تبلیغات، تهدید و ارعاب و اختلاف افکنی را از ابزارهای مهم فتنه انگیزی نام برده و بصیرت، صبر و مقاومت، تقواپیشگی، استمداد از خدا، ولایت محوری و افشاگری را از مهمترین راه های مواجهه با فتنه عنوان کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما