loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ آزادگان - جلد دوم

ناشر سوره مهر

نویسنده غلامعلی رجایی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 358

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6500 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب جلد دوم از مجموعه سه جلدی فرهنگ آزادگان است که به نقل خاطرات آزادگان اسیر جنگ تحمیلی می پردازد. کتاب فرهنگ آزادگان آینه ای از فرهنگ جبهه و جهاد است که بیشتر مطالب آن خاطرات ناگفته و منتشر نشدة آزادگان است که در چند روز اول بازگشت به میهن به جهت برخی ضرورت ها نظیر: مسائل بهداشتی و ... در قرنطینه های مختلفی اسکان یافته بودند، در مصاحبه با گروه های ثبت خاطرات تبلیغات نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردآوری شده اند. نویسنده در دسته بندی موضوعات سعی کرده که با توجه به مطالب گردآوری شده به یک موضوع در اردوگاه های مختلف نگریسته شود و تنها به حوادث یک اردوگاه بسنده نکند. هدف نویسنده از نگارش این مجموعه آن بوده که ارزش های دینی و ملی و فرهنگ جبهه را از طریق نشر آثار مکتوب به آیندگان منتقل و ابعاد ناشناخته و ناپیدای این فرهنگ را تا حدودی روشن سازد. این کتاب از فصل یازده تا فصل بیست و هفت از مجموعه سه جلدی کتاب فرهنگ آزادگان را در بر می گیرد و در آن به موضوعاتی چون: آب و تشنگی در اسارت، آمارگیری، مکر و حیله های دشمن، ستون پنجم، خیانت های منافقان، صلیب سرخ، حماقت های دشمن، تلاش دشمن در ایجاد انحراف، شهادت در اسارت، نمادهای مظلومیت، انواع شکنجه ها و نگهبانان جلاد، مخالفت با روحیه روانی و شکنجه های روحی و روانی در دوران اسارت پرداخته می شود. گزیده متن «... کتاب فرهنگ آزادگان، که به نقل خاطرات رزمندگان اسیر جنگ تحمیلی می پردازد. آینه دیگری از فرهنگ جبهه و جهاد است. فرهنگ آزادگان تداوم فرهنگ اسیران کربلاست. فرهنگ جبهه و آزادگان از عمق و عظمتی برخوردار است که فهم آن با معیارهای ناتمام جامعه شناسان، مردم شناسان و فرهنگ پژوهان متعارف گرفتار الفاظ و اصطلاحات در نمی گنجد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما