loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تعالیم کلیسای کاتولیک

ناشر دانشگاه ادیان و مذاهب

مترجم حسین سلیمانی | احمدرضا مفتاح

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 765

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65011 10003022
300,000 285,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر پیش رو، مروری بر اعتقادات، سنت ها، آداب و رسوم و تعالیم ارایه شده از سوی کلیسای کاتولیک با استناد به متون رسمی و تعلیمی این کلیسا و کتاب مقدس است.
در این نوشتار به تبیین جنبه های کلامی، عبادی، اخلاقی و اجتماعی مربوط به تعالیم ارائه شده از سوی کلیسای کاتولیک برای مسیحیان این فرقه از جهان که مورد تأیید پاپ نیز می باشد، پرداخته شده و برخی از ادعیه، آداب و رسوم دینی و مذهبی و نیز مسایل حقوقی مربوط به مسیحیت کاتولیک معرفی شده است.

نویسنده نخست کلیاتی در مورد مفهوم ایمان و هدف از آن و نیز ساختار تعالیم دینی در مسیحیت ارائه نموده و سپس اهمیت و ابعاد شناخت خداوند، رابطه بین انسان با خدا، جایگاه وحی و سنت به عنوان یکی از منابع شناخت دین و معارف دینی و لزوم پاسخ گویی آدمی به خداوند نسبت به اعمال و اعتقادات خویش از منظر کلیسای کاتولیک، مورد بحث و بررسی اجمالی قرار گرفته است.

آنگاه برخی از عقاید مسیحیان کاتولیک نسبت به عیسی(ع)، نبوت وی، زندگانی و سرنوشت او و نیز تعالیم وارد شده از ایشان در دین مسیحیت مطرح شده و اعتقاد آنان به روح القدس و فدا شدن مسیح برای نجات مسیحیان منعکس شده است.

در بخش دیگری از کتاب نویسنده به برخی از آداب و آئین های کلیسای کاتولیک معروف به آئین های فیض بخش اشاره نموده و بعضی از احکام عبادی مربوط به این فرقه از مسیحیت و نیز دعاهای وارد شده از مسیح در زمینه های مختلف را معرفی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما