loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شکل گیری فراماسونری در ایران: بررسی جریان فراماسونری در ایران

5 (2)

ناشر وثوق

نویسنده دفتر پژوهش های فرهنگی وثوق

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 190

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65057 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
65,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پس از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر بوی شوم احیای مجدد جریان فراماسونری در ایران اسلامی به مشام می رسد، به طوری که عده ای با نام اصلاحات و آزادی خواهی و استبداد ستیزی در صدد حذف فقه و فقاهت و روحانیت و ولایت فقیه برآمده اند.
آنان از ناکارآمدی مدیریت پیامبران در اداره زندگی، پایان دوره ی اسلام و آغاز مکتب ایران سخن می گویند؛ سخنی که تداعی کننده دیدگاه ماسون ها در مورد پیامبران و اسلام و باستان گرایی است.

این گونه بود حضرت آیت الله مصباح یزدی از این نغمه های شوم شکل گیری مجدد جریان فراماسونری در ایران را پیش بینی فرموده اند؛ از این رو دفتر پژوهش های فرهنگی برای صیانت از خط امام و ولایت در صدد برآمد تا جریان فراماسونری، اهداف، شیوه ها و نشانه های ظهور مجدد آن را متذکر شود.

نوشتار حاضر از سه فصل تشکیل شده است که در فصل اول آن ماهیت جریان فراماسونری از حیث منشأ پیدایش، اعتقادات و ویژگی ها مورد بررسی قرار می گیرد و در فصل دوم فعّالیت های سیاسی و فرهنگی این جریان در تاریخ معاصر بحث می شود و در فصل سوم، نشانه های مبانی و مواضع فراماسونری در جریان انحرافی نوظهور مطرح می گردد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما