loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیری در تلمود

ناشر دانشگاه ادیان و مذاهب

نویسنده آدین اشتاین سالتز

مترجم باقر طالبی دارابی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 433

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65067 10003022
400,000 380,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در این مجموعه، کتاب "تلمود" یهودیان را معرفی نموده است؛ همچنین از سیر تاریخی گردآوری و تدوین "میشنا" و "تلمود"، فعالیت های علمی و حوزوی در این مسیر، عالمان و فقیهانی که در تدوین تلمود نقش اصلی را ایفا کرده اند و نیز از مطالب دیگری مانند تفاوت های تلمود بابلی و فلسطینی، طبقه بندی مطالب تلمود، زبان، تفسیر ها و چاپ نشر این کتاب سخن می گوید.

در بخشی از کتاب آمده است:
"تلمود کتاب بسیار بزرگی است که احادیث و احکام یهود و فتاوی فقیهان این قوم را دربر دارد. تلمود نماد عقلانیت، تفکر، اجتهاد، فقه، کلام و در یک کلمه سمبل ادبیات دینی یهود است...
تلمود اثری دیرپاست که ریشه در تاریخ و متن حوادث واقعه در زندگی پر مشقت یهودیان، به ویژه عالمان، فقیهان و حکیمیان این قوم دارد.
تلمود، آمیزه ای است از زبان آرای عبری و مجموعه ای است در دو عنوان جداگانه، که خود گواهی است بر آوارگی قوم یهود و حکایتی است از عصر «پراکندگی»، حاکمیت رومیان و ظلم لشکریان روم؛ «تلمود بابلی» و «تلمود فلسطینی» نشانه جدایی، دوری و آوارگی یهودیان در سرزمین بابل و فلسطین هستند"
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما