loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنجارها در سه کتاب مقدس

تورات، انجیل و قرآن (تحلیل محتوای عمقی)

ناشر دانشگاه ادیان و مذاهب

نویسنده مهدی محسنیان راد

ویراستار بهروز حدادی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 896

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

در این پژوهش به بررسی و مقایسه بایدها و نبایدها در سه کتاب مقدس تورات، انجیل و قرآن پرداخته شده و رابطه مجازات ها و پاداش ها در آنها مورد بحث و بررسی تطبیقی قرار گرفته است.

نگارنده در یک تحقیق میدانی و کتابخانه ای به مقایسه روش های طرح بحث به ویژه احکام شرعی و اخلاقی سه کتاب مقدس تورات، انجیل و قرآن پرداخته و بایدها و نبایدهای مطرح شده در آنها در زمینه مباحثی مانند: معرفت به خدا و رابطه با او، عبادت و اطاعت از خدا، دیدگاه ها در مورد فرشتگان و شیطان، مجازت های خداوند، دیدگاه ها در مورد پیامبران و انسان ها و کتب مقدس، خصلت های فردی و اعمال شخصی، وظایف و منش روحانیون و نحوه معاشرت با طبقات مختلف مردم را بیان نموده است.

وی همچنین هنجارهای سه کتاب مقدس تورات، انجیل و قرآن را در مورد احکام شرعی، اجتماعی و اخلاقی با هم مقایسه نموده و ضمانت های اجرایی برای انجام آنها را از منظر این سه کتاب بررسی نموده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما