loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من در رقه بودم: خاطرات محمد الفاهم (ابوزکریا) عضو جدا شده داعش

ماجراهای امنیتی - 5

3.4 (11)

ناشر نارگل

نویسنده هادی یحمد

مترجم وحید خضاب

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 312

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65178 10003022
89,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

الفاهم از خانواده ای تونسی و متولد دورتموند آلمان است، که هادی یَحمُد خاطرات او را نگارش و تدوین کرده است. الفاهم در این کتاب ماجرای هجرتش به سرزمین شام برای پیوستن به داعش و سپس داستان جدا شدن از داعش را روایت می کند.

در آن سوی خاکریز شروع به جلو رفتن کردم. شروع کردم به شلیک به سمت پنجره ها و درب های ساختمانی که روبرویم قرار داشت. تقریبا می دویم و بدون وقفه تیر می انداختم. در همان لحظات مدام مشغول گفتن ذکر خدا بودم. بالاخره رسیدم به ساختمان.

صدای گلوله ها را می شنیدم و خط سیر گلوله هم نشان می داد محل شلیکشان کجاست. صدای الله اکبر و انفجار و صدا کردن ها همه جا را پر کرده بود.

جلوی درب ساختمان ایستادم. حس کردم شبح یک نفر را داخل ساختمان می بینم. صدای تند راه رفتنم باعث شد شک کند. با لهجه ی سوری پرسید: «تو کی هستی؟» من هم با همان لهجه پرسیدم: «تو کی هستی؟» با لحنی عصبانی گفت: «می گویم کی هستی؟»....
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

میرمجید محمدامینی

سلام.حتما کتاب خوبی ست.من خیلی وقت بود دنبال چنین کتابی بودم.این کتاب دقیقا ومتضاد کتاب از حاج ابراهیم تا خان طومان هست.به طوری که در این کتاب شهدای مدافع حرم قرار دارند ودر کتاب در رقه بودم داعشی های تکفیری.

7 شهریور 1397

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما