loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زمانه و کارنامه محمد مسعود: مدیر هفته نامه مرد امروز

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65195 10003022
60,000 54,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب زمانه و کارنامه محمد مسعود مدیر هفته نامه مرد امروز حاوی اطلاعات دقیقی درباره وضعیت سیاسی ایران و زندگانی مسعود است که دقت در آن می تواند به تعمیق تحلیل در خصوص سیاست های بیگانگان و عملکرد کارگزاران داخلی آنان در ایران منجر شود.

زندگی نامه محمد مسعود، گزیده ای از نوشته ها که بیشتر جنبه ضد رضاخانی داشته است، فعالیت های ضد رژیم پهلوی و ضد استعماری در مورد آمریکا، انگلیس، روس ها و صهیونیست ها در هفته نامه مرد امروز، تعامل ها و تقابل ها با برخی از شخصیت های سیاسی مذهبی آن دوران، روابط میان او و برادران لنکرانی، نقاط اشتراک و افتراق با حضرت آیت الله حسین لنکرانی و مصاحبـه منتشر نشده از مسعود با ایشان، و در نهایـت علل، عوامـل و مسببان ترور محمد مسعود با تاکید بیشتر بر دخیل بودن حزب توده در این ترور مجموعه مطالبی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما