loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

با چشم باز - جلد هفتم: کردستان

ناشر موسسه انتشاراتی روزنامه ایران

نویسنده علیرضا آقاخانی

ویراستار آرش حکمیان

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 47

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

بازگویی رویدادها و بیان اطلاعاتی که نسل جوان را با حال و هوای سال های پر التهاب اول انقلاب آشنا می کند، ضروری است. نسل آینده که قرار است راهبری نظام را به دست بگیرد، باید با تاریخ انقلاب اسلامی و حادثه های آن روزها آشنا باشد. این مجموعه، قدمی کوچک و آغازی است برای این آگاهی. البته عنوان های این کتاب ها، همه وقایع مؤثر در روند رشد انقلاب اسلامی را شامل نمی شود ولی نمونه خوبی از آن اتفاق هاست:
دوازدهم فروردین، کودتای نوژه، بنی صدر، هفتم تیر، هشتم شهریور، طبس، کردستان، مک فارلین، جمعه خونین مکه و سلمان رشدی مواردی هستند که در این مجموعه بدان ها پرداخته شده است.

بیش تر رخ دادهای مشترک سیاسی میان ایران و همسایه های غربی طی چهار دهه اخیر، ارتباط ویژه ای با کردستان پیدا می کند. چرا که کشورهای اصلی این منطقه که این خطه جغرافیایی میان مرزهای آن ها تقسیم شده است، رفتارهای گوناگون و گاه متضادی نسبت به مردمان کرد اتخاذ کرده اند و همین امر سبب شده تا با برنامه های سودجویانه کشورهای غربی، کردستان همواره به جغرافیایی پر ماجرا تبدیل شود.
در این کتاب که جلد هفتم از مجموعه «با چشم باز» می باشد، به بررسی فعالیت های سیاسی در کردستان طی سال های اخیر پرداخته می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما