loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اندیشه انتظار: شناخت امام عصر (عج) و چگونگی حکومت جهانی صالحان

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده رجبعلی (احمد) زمانی

سال نشر : 1387

تعداد صفحات : 528

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6523 10003022
300,000 270,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مصلح بزرگ الهی، آیینه ی تمام نمای صفات جمال و جلال خدا است. او با شعار توحید و زبان فطرت، همگان را به سوی امور فطری دعوت می کند. در آن هنگام همه ی اقشار از تمام کشورهای جهان سراغ او را می گیرند و تلاش می کنند که خود را به محور ارزش ها و شایستگی ها برسانند. مصلح جهانی، سردمدار حرکت فطری و انقلابی الهی است. او اندیشه ها را تمرکز می بخشد و انسان ها را به باورهای فطری شیرین خود می رساند و در کوتاه ترین مدت، مدینه ی فاضله ی جهانی موعود را تشکیل می دهد. اهمیت موضوع مهدویت در میان انسان های امیدوار و منتظر مسلمان خصوصاً شیعیان، سبب شده کتاب های بسیاری در این باره نوشته و این موضوع به بحث گذارده شود. نگارنده در کتاب حاضر نخست خواننده را با علایم ظهور امام زمان (عج) آشنا می کند و سپس جایگاه پذیرش وی را در کتاب های آسمانی، اقوام و ملت های گذشته بررسی می نماید.
کتاب «اندیشه انتظار» در دوازده فصل به موضوعات مختلفی می پردازد که شامل «ولادت قائم آل محمد»، «در انتظار مصلحی بزرگ»، «مصلح بزرگ در قرآن»، «بشارت ها و پیش گویی ها در روایات»، «غیبت صغری»، «آیین منتظران در غیبت کبری»، «عنایت های قائم آل محمد»، «سوء استفاده از عقاید مهدویت»، «دیدگاه ها درباره تشرف»، «اماکن و مساجد منسوب به حضرت مهدی(عج)»، «علائم ظهور» و «حکومت جهانی قائم آل محمد (عج)» می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما