loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهکارهای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس

ناشر زمزم هدایت

نویسنده محمد خطیبی کوشکک

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65273 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اینک با گذر از دهه های نخست انقلاب و تولد نسل های جدید، «گسست فرهنگی و معنوی نسل ها»، جدی ترین آفتی است که جامعه اسلامی و نسل های نو را تهدید می کند. از سویی، کذرزمان و دور شدن جامعه از سال های دفاع مقدس و فضای ایثار و شهادت، ارزش های دینی، فرهنگ و معنویت را کمرنگ می کنند؛ و از سوی دیگر، دشمنان نظام مردم سالار دینی از فاصله ی میان نسل ها و ناآشنایی و آگاهی کم آنان از ارزش ها و آرمان های نسل اول انقلاب استفاده کرده، به استحاله فرهنگی و ارزشی در جامعه اسلامی دست می زنند. از این رو، ضرورت دارد برای انتقال و نهادینه سازی ارزش های سال های دفاع مقدس راهکارهایی اندیشیده شود.

پرسش اساسی نوشتار حاضر این است که «چه راهکارهایی را برای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس می توان از آموزه های اسلامی و اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آورد؟»

عناوین فصول این کتاب:
فصل اول: کلیات
فصل دوم: راهکارهای کلی حفظ و نشر ارزش ها
فصل سوم: راهکارهای ویژه نشر ارزش ها
فصل چهارم: رسالت روحانیان
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما