loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مکتب نظامی پیامبر اعظم (ص)

ناشر زمزم هدایت

نویسنده محمد عبدالقادر ابوفارس

مترجم علیرضا فرازی

مشاور علمی مهدی عبداللهی

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 296

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65323 10003022
95,000 90,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «مکتب نظامی پیامبر اعظم (ص)»، با هدف ارائه سیره نورانی پیامبر در غزوات و سریه ­ ها و بیان مکتب نظامی اسلام، توسط محمد عبدالقادر ابوفارس به رشته تحریر درآمده و با قلم علی­رضا فرازی به فارسی ترجمه شده است.

محمد عبدالقادر ابوفارس (1938-2015م) یکی از علما، اندیشمندان و رهبران جنبش اسلامی در اردن و از رهبران اخوان المسلمین در این کشور به حساب می­ آید. او کتاب­ها و آثار فراوانی را در زمینه علوم اسلامی تألیف کرده که تعداد آنها به حدود 85 عنوان می­رسد. اغلب این آثار حول موضوعاتی مانند فقه سیاسی، نبرد با دشمنان اسلام، غزوات پیامبر و جایگاه جهاد در اسلام است.

کتاب «المدرسه النبویه العسکریه» یکی از آثار این نویسنده و اندیشمند مسلمان است که ترجمه فارسی آن با عنوان «مکتب نظامی پیامبر اعظم»، به زیور چاپ آراسته شده و در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما