loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسطوره تجسد خدا

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65386 10003022
160,000 152,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل ده مقاله از هفت نویسنده مسیحی است که مسئله الوهیت عیسی را که بر اساس نظریه تجسد خدا توجیه شده، نقد و بررسی کرده اند.

کتاب اسطوره تجسد خدا در دو بخش سنجش منابع و سنجش تحولات با این هدف نگارش یافته که اثبات کند تجسد خدا و الوهیت مسیح، اسطوره است و واقعیت ندارد و عیسای تاریخی تصوری از خود به عنوان «خدای متجسد» یا «تجسد شخص دوم تثلیث الهی » نداشت. همچنان که تصور عیسی در سه انجیل مرقس، متی و لوقا تفاوتی با تصور او در قرآن، به عنوان یک پیامبر بزرگ الهی ندارد.

هاله ای از شواهد، اسطوره ای در الهیات، عیسی و ادیان جهانی، مسیح جهان مسیحیت، عیسی؛ مرد سرنوشت جهانی، مسیحیت بدون تجسد و مشرب تجربه از جمله مباحث طرح شده در این کتاب است.

از نویسندگان این مقالات می توان موریس وایلز، فرانسیس یانگ، مایکل گولدر، لسلی هولدن، دان کیوپیت، دنیس ناینم و جان هیک را نام برد.
این کتاب در 30 سال پیش توسط هفت نفر منتشر شد و با وجود اینکه موضوع آن سخن جدیدی نبود غوغایی در بین مسیحیان برانگیخت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما