loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هنر شناخت بچه ها: چگونه فرزندم را براساس تیپ شخصیتی او تربیت کنم؟

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65454 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
485,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«هنر شناخت بچه ها»، کتابی خوش خوان برای والدین، معلمکان، مربیان و همه کسانی است که به گونه ای با بچه ها در ارتباطند؛ حتی خود بچه ها هم می توانند این کتاب را بخوانند. نویسندگان این کتاب در گام نخست سعی کرده اند براساس یکی از نظریه های ارزشمند روان شناسی به معرفی شانزده تیپ شخصیتی بپردازند و با ارائه داستانک هایی واقعی از کودکان، توانسته اند خصوصیت های شخصیتی هر تیپ را به صورتی ملموس بیان کنند. در گام بعدی، آنها روش های تربیتی سازگار با تیپ ویژه شخصیت هر کودک یا نوجوان را معرفی می کنند.

شناخت بهتر بچه ها، نه تنها مسئولیت فرزندپروری را مسئولیتی دلپذیر برای والدین می کند، بلکه ارج نهادن به شخصیت منحصر به فرد بچه ها، آنها را بزرگ سالانی شاد، به لحاظ روانی سالم و مسئولیت پذیر بار خواهد آورد. این گونه فرزندپروری، به بچه ها عزت نفس می دهد و کام ما را از لذت ثمره ی مسئولیت تربیت فرزندان شیرین می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما