loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پدرخوانده

The Godfather

1 (1)

ناشر افق

نویسنده ماریو پوزو

مترجم حبیب الله شهبازی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 748

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

پدرخوانده، نام رمانی است پرفروش از ماریو پوزو که در سال 1969 منتشر شد. این اثر از نظر واقعی بودن داستان و ترسیم چهره های انسانی از اعضاء و سرکردگان مافیای آمریکا اهمیت دارد. پدرخوانده از پرفروش ترین کتاب های تاریخ نشر آمریکاست و در تاریخ نشر جهان نیز در رتبه های نخست قرار دارد. بر اساس این داستان، سری فیلم های بسیار مشهور و پرفروش پدرخوانده ساخته شده است.

پدر ویتو کورلئونه با شخصی در دهکده درگیر می شود و آن شخص به مافیا شکایت می برد. پدر حاضر به زانو زدن در مقابل کدخدای محلی مافیا نمی شود و او را در حضور مردم به قتل می رسانند. یک هفته بعد نیز جسد خودش را پیدا می کنند. تفنگچیان مافیا به دنبال ویتوی جوان به پرس و جو می افتند چرا که احتمال می دهند ویتو بعدها به خونخواهی پدر برخیزد. اقوام ویتوی دوازده ساله نیز او را مخفیاانه به آمریکا می فرستند.

کتاب پدر خوانده نوشته ماریو پوزو است و با ترجمه حبیب الله شهبازی در انتشارات افق به چاپ رسیده است.

در پس هر ثروتی جنایتی نهفته است.
.

دوستی همه چیز است. دوستی، بیش از استعداد است؛ بیش از دولت است. دوستی تقریبا هم تراز با خانواده است.
.

ایتالیایی ها شوخی کوچکی دارند که می گوید دنیا آنقدر جای سختی است که یک مرد باید دو پدر داشته باشد که از او محافظت کنند، به همین خاطر است که آن ها پدرخوانده دارند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما