loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طعم شیرین خدا 1: من با خدای کوچکم قهرم؛ خدا رو باید بزرگ دید...

بچشان به کاممان طعم شیرین بی مثالت را

4.5 (4)

ناشر آیین فطرت

نویسنده محسن عباسی ولدی

ویراستار محمد اشعری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 254

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65501 10003022
107,000 96,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه طعم شیرین خدا، بنا دارد با تکیه بر آیات قشنگ قرآن و حدیث های پر از نور اهل بیت علیهم السلام خدا را معرفی کند و از معرفی خدا به معرفی ابعاد مختلف دین هم برسد.

کتاب اول این مجموعه طعم شیرین خدا، من با خدای کوچکم قهرم! نام دارد که الان دست شماست، موضوع این کتاب بزرگ دیدن خداوند است. در این کتاب نویسنده می خواهد بگوید اگر ما به وجود خدا اعتقاد داشته باشیم، اما به بزرگی او ایمان نیاوریم، آن اعتقاد نمیتوند تاثیر زیادی در زندگیمان بگذارد. در این کتاب، مفصل درباره «بزرگ دیدن خدا» صحبت می شود.

کتاب طعم شیرین خدا 1: من با خدای کوچکم قهرم؛ خدا رو باید بزرگ دید...، به قلم محسن عباسی ولدی و با زبان عامیانه و صمیمی نوشته شده است و در انتشارات آیین فطرت به چاپ رسیده است. همچنین توسط برنامه بارکدخوان در گوشی های هوشمند می توانید، قسمت های مشخص شده ای از متن کتاب را به همراه صدای نویسنده گوش کنید.

تو این مدت، همیشه به این فکر می کرم یه مجموعه کتاب بنویسم که اگه کسی عطش شناختن خدا رو داشت، بدون دردسر بتونه اون رو تهیه کنه و با خوندش سیراب بشه. این ایده، به یه آرزو تبدیل شده بود تا این که تصمیم گرفتم ...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما