loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه در مسیحیت باستان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65507 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب به بررسی دیدگاه های مختلف تبیین عقلانی آموزه های مسیحیت یا دفاع از آن ها در پنج قرن نخست مسیحی پرداخته است.

کتاب حاضر از آن جهت برای فرهنگ ما اهمیت دارد که عهد باستان مسیحی تقریباً با دوره مسیحیت قبل از اسلام منطبق بوده و با توجه به این که اصول و آموزه های بنیادین مسیحی در این دوره شکل گرفته اند، برای شناخت مولفه های فرهنگ و تمدن گذشته می توان به ادیان و مذاهب آن دوره مراجعه کرد.

این اثر مشتمل بر 3 بخش کلی است. نخستین بخش با عنوان «پیشینه فلسفی» به موضوعاتی چون؛ فلسفه دوره کمال افلاطون، ارسطو و فلسفه عهد باستان متأخر اختصاص دارد.

«کاربرد فلسفه در الهیات» نام بخش بعدی است که در آن مباحثی مانند؛ ادله وجود خدا، ذات و اشخاص، وحدت ذات، خدا چگونه توصیف می شود، خدا و انسان بودن مسیح مطرح شده اند.

فلسفه، ایمان و شناخت، آزادی و نیکوکاری نیز موضوعاتی اند که نویسنده در سومین بخش این اثر با نام «آگوستین» به آن ها توجه کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما