loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راه های نفوذ دشمن

5 (2)

ناشر اندیشکده راهبردی سعداء

نویسنده سید محمدحسین راجی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 204

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65517 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب راه های نفوذ دشمن تالیف سید محمدحسین راجی توسط اندیشکده سعداء منتشر شده است.

این کتاب که به بررسی 10 را مهم نفوذ دشمن می پردازد و با تأکید بر معارف قرآنی و روایی، برخی مشکلات و عادات غلط در سبک زندگی را هدف قرار می دهد، شامل داستان ها و خاطرات زیبا از سیره علما و شهداست.

این کتاب، که حاصل منبر دهه اول محرم سال 1395 در حرم حضرت سید علاءالدین حسین بن موسی الکاظم (علیهما السلام) در شهر شیراز است، اکنون در دسترس پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان عزیز قرار می گیرد.

«اولین عبرتی که در قضیۀ عاشورا ما را به خود متوجه می‌کند، این است که ببینیم چه شد که پنجاه سال بعد از درگذشت پیغمبر صلی الله علیه و آله، جامعۀ اسلامی به آن حدی رسید که کسی مثل امام‌حسین علیه السلام، ناچار شد برای نجات جامعۀ اسلامی، چنین فداکاری‌ای بکند؟ این فداکاری حسین‌بن‌علی علیه السلام یک وقت بعد از هزار سال از صدر اسلام است، یک وقت در قلب کشورها و ملت‌های مخالف و معاند با اسلام است؛ این یک حرفی است. اما حسین‌بن‌علی علیه السلام در مرکز اسلام، در مدینه و مکه، مرکز وحی نبوی، وضعیتی دید که هرچه نگاه کرد، چاره‌ای جز فداکاری نداشت؛ آن هم چنین فداکاری خونین با عظمتی! مگر چه وضعی بود که حسین‌بن‌علی علیه السلام احساس کرد که اسلام فقط با فداکاری او زنده خواهد ماند، والّا از دست رفته است؟! عبرت اینجاست».

این جملات، کلام رهبر حکیم انقلاب است که به جامعۀ اسلامی هشدار می‌دهد: «عبرت بگیرید از عاشورا» که «فَاعْتَبِرُوا یا أُولِی الْأَبْصار».

آری به‌واقع، حادثۀ عظیم عاشورا از چنان ظرفیتی برخوردار است که گویی بشریت تا آخر عمر می‌تواند از آن بهترین درس‌ها و عبرت‌ها را برای سعادت و کمال خود بیاموزد.

درس‌هایی در خصوص ولایت‌مداری، شجاعت، استقامت، اخلاص، عبادت و عبودیت، ایثار، بصیرت، دشمن‌شناسی و عبرت‌هایی در خصوص دنیاطلبی، راحت‌طلبی، غفلت و … که هم متوجه خواص می‌باشد، هم متوجه عوام
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما