loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درآمدی به روان شناسی دین

ناشر ادیان

نویسنده کیت مریام لوونتال

مترجم مهدی عیوضی

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 376

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65594 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با شیوه و متدی خاص خود به بحث و بررسی پیرامون موضوعات اساسی حوزه روان شناسی دین می پردازد، و تمامی مسائل مربوطه از تاریخچه پرفرازونشیب گرفته تا جدیدترین نظریات ارائه شده را موردبحث قرار می دهد.

نویسنده کتاب پروفسور کِیت مریام لووِنتال از اساتید ممتاز و برجسته روان شناسی دانشگاه لندن است. او پس از سپری کردن تجربیات آموزشی و پژوهشی در حوزه های روان شناسی اجتماعی و شناختی، بیش از چهل سال فعالیت خود را به طور خاص بر روی آموزش و پژوهش در حوزه روان شناسی دین متمرکز کرده که حاصل آن پنج کتاب و بالغ بر دویست مقاله علمی پژوهشی است.

در این کتاب نویسنده با لحنی عالمانه و درعین حال قابل فهم در باب ادیان و فرهنگ ها در سطح وسیعی سخن می گوید. تمامی موضوعات اصلی و مهم این حوزه، از تاریخچه روان شناسی دینی گرفته تا شیوه های متعدد و جذابی که از طریق آن ها باور دینی بر احساس و رفتار انسان تأثیر می گذارد موردبحث قرارگرفته است.

حوزه های دیگری که نویسنده بدان پرداخته، این موضوعات را در برمی گیرد: نیایش، پیشگویی و نودینی، ماهیت رفتار دینی، باورهای دینی و تأثیر آن ها بر سلامت هیجانی، اختلالات ذهنی، رابطه بین دین و آسیب شناسی روانی، و مسئله مناقشه برانگیز دین و تعصب.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما