loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بهترین قصه گو برنده است (چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید)

روایت در کسب و کار 1

5 (1)

ناشر نشر اطراف

نویسنده آنت سیمونز

مترجم زهرا باختری

ویراستار مریم السادات حسینی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 228

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65660 10003022
133,000 126,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

قصه، فقط به کار خواباندن بچه نمی آید. قدرت قصه در دنیای بزرگ تر ها باور نکردنی است. با داستان می شود درباره ی مشکلات جهان حرف زد، برای آن ها راه حل یافت و دنیا را جای بهتری کرد. قصه ها در رونق کسب و کار تاثیر شگفتی دارند. ان هایی که هر روز همراه غذایشان قصه به محل کار می برند، ردی در رابطه به جا می گذارند که فراموش نمی شود. قصه گویان ارتباط شان با مشتری، همکار، رئیس و ارباب رجوع را هموار می کنند و به سطح تازه ای از آورده های مالی و شغلی می رسند. قصه اطلاعات خام را شخصی می کند، اعتماد می آورد و کاری می کند که دیگران به آن چه عرضه می کنید یا به آن ها می فروشید، اطمینان کنند.

کتاب «بهترین قصه گو برنده است» شما را با شگردهای مؤثر قصه گویی در کسب وکار آشنا می کند. این کتاب به شما نشان می دهد چطور با سرمایه گذاری روی داستان سود کنید، چطور با قصه در هر موقعیتی به همکاری و تعاملتان با دیگران بیفزایید و از درگیری ها دور بمانید. «بهترین قصه گو برنده است» کمک می کند به چشم خود ببینید چه کارهای بزرگی از این واقعیت های کوچک که قصه نام گرفته اند، بر می آید.

کتاب «بهترین قصه گو برنده است» از سه بخش اصلی تشکیل شده: قصه اندیشی، قصه یابی و فوت کوزه گری. فرقی نمی کند که به دنبال قصه برای مشتریان باشید یا بخواهید داستان برند را بازگو کنید. تکنیک های این کتاب راهگشا هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما