loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه قاف لبخند: شهرزاد خسته س

ناشر کتاب قاف

نویسنده احسان رضایی

ویراستار سارا مهدی نژاد

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 114

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

مولف در مقدمه کتاب می نویسد:

شهرزاد قصه گو حالا هزار سال است که دارد قصه هایش را تعریف می کند. انصاف بدهید که او هم مثل هر کس دیگری خسته بشود. و دلش مرخصی یا بازنشستگی بخواهد. اما مشکل اینجاست که شاهزمان چون هنوز هم علیرغم همه پیشرفت های علم پزشکی، بیخوابی اش بطور کامل معالجه نشده است، به شهرزاد مرخصی نمی دهد.
بنابراین شهرزاد هم دست به مقاومت مدنی زده و داستان هایش را مختصر کرده و به شیوه مینی مال قصه می گوید و در برابر اعتراض ها و اصرارها و سفارش قصه های بلند، جواب میدهد که این سبک داستان نویسی الان مد روز است و خیلی هم کلاس دارد. او در این سال ها حسابی مدرن شده. همسرش چون با قصه مینی مال خوابش نمی برد، روزها می خوابد و شهرزاد هم با استفاده از فرصت به شهر می رود، مغازه ها را می گردد، تیتر روزنامه ها را تماشا می کند، حرف های مردم را در تاکسی و اتوبوس گوش می دهد و در جریان ماجراهای مربوط به سریال همنامش قرار می گیرد.
اگر شاهزمان مانع او نشده بود، تا حالا کتاب هزار و یک داستانکش را چاپ کرده بود، اما فعلا فقط همین مقدار از داستان هایش منتشر شده است.

برخی از عناوین داستانک های این کتاب بدین قرار است:

- ولی افتاد مشکل ها
- تدبیر منزل
- ضامن معتبر
- در ستایش سکوت
- به خانه بر می گردیم
- خطای پزشکی
- ریاضیات پیشرفته
- فکر بکر
- همسایه ها
- تذکره
و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما