loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماهی خوران

ناشر کتاب قاف

نویسنده محمدرضا وحیدزاده

ویراستار سارا مهدی نژاد

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 185

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

«تنها ماندن ناگهانی یک بچه تهرانی در وسط نقطه صفر مرزی، در شرایطی که ساعتی پیش چند تن از نیروهای انتظامی کشور در درگیری های مرزی به شهادت رسیده اند، اتفاق جالبی است. تا چندی این اتفاق هیجان انگیز دستمایه خنده های گروه است.»
...

برخی از عناوین بخش های مختلف این کتاب عبارتند از:

- در فرودگاه
- در دانشکده
- در بازار
- در منطقه سه
- در ناو
- در پسابندر
- در تویوتا
- در روستا
و...

این کتاب روایت 6 روز سفر نویسنده، به یک سرزمین ناشناخته است...

«اولین بار است نام «مکران» را می شنوم. می پذیرم. تا به حال در یاد ندارم از قبول چنین پیشنهادهایی پشیمان شده باشم. بعد از قولی که می دهم تازه می نشینم به ارزیابی ماجرا. چهار روز کاری در ترافیک روزهای مهرماه، هزینه سفری که با حساب بانکی خالی ام جور در نمی آید و از همه مهم تر یک هفته تنها گذاشتن محمدحسین و مادرش. مکران را در اینترنت جستجو می کنم تا بیشتر از قماری که کرده ام خبر بگیرم. میثم، از جنوب کشور می گفت؛ اما هیچ شهری به این نام در نقشه ها ثبت نشده است. چند صفحه، مکران را منطقه ای در گذشته تاریخی ایران معرفی کرده اند، مابین سواحل جنوب ایران و پاکستان؛ با گمانه زنی های مختلفی از ریشه این اسم.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما