loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دلوز و گواتاری برای معماران

ناشر حکمت سینا (سینا)

نویسنده اندرو بلنتاین

مترجم نگار صبوری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65778 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اینجا درونِ این مهِ واژگانِ ناآشنا، احساسی از زیروزبر شدن های اساسی جاری است. دیدنِ جهان همچون گدازه ای از احتمالات چیزی است که نوشته های دلوز و گواتاری را برای معماران جذاب می کند؛ معمارانی که خود را در این موقعیت می بینند که باید برای بناها شکلی پیشنهاد کنند. شرطِ یافتنِ شکل بی شکل بودن است، به تعلیق درآوردن اوضاعِ شکل داشتن، تا امکانی نو پدیدآمدنی باشد. دلوز و گواتاری می توانند کمکمان کنند که از عقلِ متعارف در امان بمانیم و بر جاروی جادوان سوار شویم، تا بتوانیم جهان را به شکل عناصری شکل نیافته ببینیم که بر اثر نیروهایی بی نام رفتار می کند. شاید وارد شدن به این عالمِ مَجاز ما را در موضعی قرار دهد که بتوانیم چیزی را که پیش تر نبوده به وجود آوریم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما