loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفت و گوهایی درباره خشونت: مصاحبه های برد اونز با متفکران معاصر

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده ریچارد برنستین

مترجم جمعی از مترجمان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 165

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «گفت و گو هایی درباره خشونت» مصاحبه های برد اونز با متفکران معاصر است، که توسط گروه مترجمان انتشارات ترجمان ترجمه شده است.
گفت و گوهای این کتاب در استون، فضای مجازی نیویورک تایمز، انتشار یافته اند، فضایی شامل مقاله ها و گفت و گوهایی از فیلسوفان و متفکران معاصر درباره هنر، جنگ، اخلاق، جنسیت و فرهنگ عامه که رسالتش این است که هم به فراخور زمان به مسائل بپردازد و هم فارغ از آن.

خشونت به عنوان یکی از پدیده ها نیازمند تامل، موضوع گفت و گوهای این کتاب است و دغدغه تمام مصاحبه شوندگان ارائه نقدی است بر خشونت، نقدی که در خور زمانه ما باشد.
ما برای مبارزه علیه خشونت به ایجاد فضایی برای گفت و گو میان متفکران، فعالان مدنی، هنرمندان و افراد دیگر نیاز داریم و اهمیت گفت و گوهای فرا رشته ای این کتاب آشنا کردن ما با چهارچوب معقولی است که می توان در آن بحث بهتری را درباره مسئله خشونت آغاز کرد و روابط صلح آمیزتری را میان مردم جهان تصور نمود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما